dagarna i korthet

både onsdag och torsdag fick jag lov att jobba på posten. man får tänka på pengarna, jag älskar pengar! haha!

på torsdag efter jobbet kom syster ner igen. vi skulle hinna träna lite innan säsongens första tävling spm är i helgen. vi tränade ett kvällspass igår (jag mådde illa igår kväll). sen gick vi upp och körde ett lugnare pass idag, bara för att känna på bollen lite.

har hunnit med att stränga mina båda rack idag och sen åkt till arninge och "storhandlat" och käkat lunch! nu ligger jag och sanna hemma framför tvn.. snart dags att fixa mat och sen åka till hallen och kolla landslaget mot mälardalen! heja team mälardalen!

imorgon börjar tävlingen! grymt skönt att köra igång igen! pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0