tjuvlyssnat.se

ibland är det bara för kul!




säg vad du vill
Postat av: R

HAHA, som dom här:



Café, stad uppe i norra Sverige



Två tjejer och två killar ~13 sitter och diskuterar snygga kändisar.

Kille 1: Men sångaren i det där tyska bandet som är så kända nu… Hon är snygg!

Tjej 1: Menar du Tokio hotel?

Kille 1: Jaa…Exakt dom! Sångaren är grymt snygg fast hon är emo!

Kille 2: Jag håller med, och att hon kan sjunga är ett plus också!

Tjej 2: Ni vet väl att han är kille?

Kille 2: Ofta?

Tjej 1 (skrattandes): Det är sant!

Kille 1 (chockat): FAN JAG ÄR BÖG!



ICA Kvantum, Skellefteå



En liten tant står framme vid kassan och gräver i börsen efter sitt ICA-kort. Kassörskan ler otåligt.

Tanten: Jag förstår inte. Jag måste ha tappat bort det.

Kassörskan: Ni kanske vill ha ett nytt kort?

Hon tar fram ett papper med ett nytt ICA-kort och visar tanten.

Tanten: Men där är det ju!



Utanför ICA Nära, Berghem, Umeå



Kille ~20 ser vilse ut och verkar försöka följa väginstruktioner från någon över mobiltelefon.

Killen: Ja, jag är vid ICA nu! Skulle det inte vara lättare om du kom ut och mötte mig?

Det blir tyst några sekunder.

Killen (frustrerat): Åhhh! Din jävla rullstol är det värsta som har hänt mig!

2011-04-12 @ 00:00:00
URL: http://ovitaskor.blogg.se/
Postat av: Sanna

haha ÄLSKA

2011-04-12 @ 12:07:56
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0