tjugoandra april

igår när jag kom ner till borlänge igen åkte jag direkt hem till mikaela! vi åkte till plättbacken och satte oss i solen en stund, men inte speciellt länge eftersom solen alltid ska ha en tendens att försvinna när man ska sola. istället åkte vi vidare till stan och köpte glass!! sen åkte vi runt och försökte hitta en träningslinne till mig, haha, det är dags att jag skaffar mig ett... men fick istället med mig hem en snygg kuvertväska! sen tittade ju solen fram igen och vi satte oss på en bänk och bara njöt. sen vare dags att åka hem för att käka middag. men efteråt åkte jag tillbaka igen och då såg vi filmen the social network (äntligen) och sedan spelade vi kort hela kvällen/natten! tack för en bra dag


idag ska jag äta lunch med familjen (pappas) och sedan ska jag jobba! pussss

säg vad du vill
Postat av: mikkan

det vart en lyckad dag :)

2011-04-22 @ 15:13:57

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0