sjätte april

dagen började med träning som vanligt. men vi hade bara en timmes träning innan zhang (tränaren) tog ett långt snack med oss. han har lite andra värderingar och åsikter om hur man ska bete sig på banan och hur allt ska gå till, det är annorlunda i kina där han kommer ifrån. vi får se hur det blir!!

efter träningen bestämde jag mig för att stränga mina två rack som har legat osträngade ett tag nu. tur att jag fått upp farten så att det inte tog alltför lång tid! sen åkte jag hem och lagade käk... sen vare dags för att tvätta.

sen har dagen bara försvunnit på ingenting. nu ska jag mysa framför bästa tv-kvällen! först sveriges mästerkock - följt av grey's anatomy - och sist off the map!

pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0