fjärde april

haft en super mysig helg!

jag berättade om lördagen och den fortsatte precis som jag skrev. igår skulle jag jobba mellan 11 och 20, men jag slutade 2 timmar tidigare eftersom jag var så trött. då åkte jag hem och myste med familjen - badade elsa och nattade henne bland annat. sen blev det filmen taken som var en aning obehaglig men ändå väldigt bra.

imorse stod kl.06 eftersom håkan skulle komma och hämta upp mig 06.50! han skulle till stockholm och jobba och då passade jag på att åka med honom hem, sparade en tågresa. sen jag kom hem har jag varit trött och bara legat i sängen och kollat ikapp big brother!

nu ska jag ta och gå till affären! solen har tom tittat fram nu! pusss


ps. man får alltid det man förtjänar (enligt min mening)

säg vad du vill
Postat av: Sanna

true sis

2011-04-04 @ 15:39:19
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0