dag 25 - en första

lägenhet? haha. jag hittar ingenting intressant att skriva om så jag tänker skriva om min första lägenhet. egentligen är den inte min men den är ju ändå min, fast jag hyr i andrahand.

den ligger i centrala täby och jag flyttade hit för drygt 3 år sedan, den ligger på sjunde våningen. det är en liten etta på 25 kvm med endast kokvrå till kök. jag trivs jätte bra här eftersom det ligger centralt och plus att den är min och söt. jag har inte inrett den speciellt mycket och det finns saker jag skulle vilja göra, men han jag hyr av vill gärna inte det. jag har ju alla mina saker här och jag har köpt saker för att inreda den. det är som sagt i denna lägenhet jag har lärt mig allt om att vara vuxen och bo själv...

jag längtar väldigt mycket tills jag köper min första lägenhet. den ska jag fixa i ordning jätte fint, men mina tapeter och färger. men det får vänta ett tag men jag väntar!


(just nu är jag på jobbet men ett tidsinställt inlägg. hoppas ni får en fin dag.)

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0