barnvakt

igår när jag kom hem till borlänge mötes jag av mami och mormor. vi åkte runt och gjorde lite ärenden, fick med mig en ny skjorta hem! sen åkte vi upp till kvarberget jag och mami, där myste vi med god mat (läs: grillat!!!). jag och mami blev uppe länge och kollade läskiga program och de slutade med att jag blev rädd när jag skulle sova....

idag är jag barnvakt åt skitungen elsa. hon och jag hela dagen. vi har varit i badmintonhallen och hälsat på syster som är där för girls of badminton. sen åkte vi hem till mormor och lekte. sen blev hon trött och nu ligger hon uppe och sover.

jag ska kolla på elitseriematchen mellan täby och fyris. kom igen nu täby. sista avgörande matchen och jag hoppas att de verkligen vinner och tar sig till finalen!!

ikväll kommer nog storasyster förbi och gör oss sällskap. en riktigt systerkväll!! pussss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0