sms-bok

för länge sedan fick jag inspiration av en tjej som jag inte vet namnet på. hon skrev i alla fall en såkallad sms-bok. man kan ju inte spara alla sms man har på mobilen så istället skrev hon ner dem i en bok.

klart så ville jag också göra det. första smset är från mars 2006. jag är glad att jag gjord detta för det är faktiskt riktigt kul att läsa igenom gamla minnen som man inte kommer ihåg bara sådär utan bara när man läser det. saker man glömt, bråk, a lot of boys, personer som funnits i ens liv men inte längre, hur man skrev jag älskar dig till alla sina vänner.

jag slutade med detta någon gång under förra året! men jag ska börja igen, gör det ni också.

ett sms från kusin malin: hej. förlåt för att jag är så surig och för att jag sa sådär förut. vi ses och hörs imorgon. du vet att jag älskar dig, föralltid. vad som än händer. GLÖM ALDRIG DET! kram, din malin.

ett sms från en kille: bla bla nu ska jag sova men jag ska drömma om dig! godnatt älskling

säg vad du vill
Postat av: malin

aooow!!!:) ne glöm aldrig det!!

2010-10-01 @ 22:22:19

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0