6

jag mami och sanna lunchade idag på coco thai i borlänge, sen tog vi en sväng till kupolen också. hittade ingeting som jag fick med mig hem. sen var det dags att röra sig på tåget och vinka av mami!

väl nere i stockholm var det bara att åka hem och slänga in sakerna i hallen för att åka till hallen på träning. efter träningen kom jenny förbi en snabbis för att hämta en sak. gud vad jag saknat henne!! men vi ska ses på onsdag igen då hon är ledig från jobbet.

nu sitter jag i soffan och kikar på two and a half men, nya avsnitten när jake är äldre och har inte sett alla så har mycket att skratta åt. det känns bra att skratta! ska snart hoppa in i duschen för att sen sova. pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0