17

är hemma i borlänge nu. mamma hämtade mig på station och vi åkte till kupolen och käkade världens godaste sallad på kompis! sen tog vi oss ner för att kolla borlänge marknaden, inte mycket att se säger jag bara. sen besökte vi även djurmagasinet, dollar och maxi.

åkte hem till pappa sen, lekte med elsa och sånt. sen övningskörde jag till maxi och handlade igen. nu har vi käkat god middag och sen har jag även bakat till kalaset i helgen. bakade kolakakor (favoriter) och chokladmuffins.

nu ligger jag i sängen och ska sova eftersom klockan står på 05 imorgon bitti. ska jobba sen åker jag och syster till mamma och firar mig med hennes sida. pussss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0