14


peter är absolut snyggast!

dagen började med träning mellan 8 och 10. sedan for jag hem och städade, gjorde fint i både köket och badrummet. sen lagade jag mat, tortellini blev det!

sen var det dags att kolla på paradise hotel igen, har kollat fram tills nu. jag försökte kolla på idol samtidigt men jag lyckas inte så bra. jag vet inte vilket jag tycker är viktigast faktiskt. jag måste skärpa mig snart, jag är på 28e avsnittet nu och det tar 16 timmar att kolla på det. men det är "bara" 36 avsnitt kvar!

pusss


säg vad du vill
Postat av: frida

han är verkligen SÅ jävla gorgeus. men jises vad han går upp i vikt under programmet, sådär hunkig var han iiiinte när han vann.

but still, love him :)

2010-10-13 @ 12:47:23
URL: http://fridaberzelius.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0