gamla bilder - tider


innan salut festivalen


jag och elin
vi tog massa kort tillsammans innan jag skulle flytta ner till sthlm


ett nyår jag bara var hemma. pappa kom och firade tolvslaget med mig


jag och elin
9:ans bal


en midsommar


jag och malin


jag och hannah
skolavslutningen i 8an


matilda och jag
på ett läger med distrikt laget i fotbollen. tror man säger så.
vi bestämde oss i alla fall för att köpa nappar och sova med, haha.
 


en kväll med tjejerna. skolavslutning kanske?


jag och josefine
valborgs middag hemma hos mig.
en dam där blev alldeles för full och jag fick all skuld av pappan. haha


jag och jessica.
party kväll bara


testade nog kläderna till skolavslutningen


jag och loppan
hon gick bort i canser


jag och matilda
försökte nog leka rockiga, eller något.


jag och sminket var bästa vänner


ute och gick med zigge



jag och madelen
åkte skridskor på gjympan. vi ramlade


en kryssning.
älskar att jag var brun, jag blev aldrig brun i sommaras eftersom allt jobb


jag och malin
badminton avslutning.



josefine jag lovisa
flygresa till italien med fotbollslaget


i italien
vi gjorde olika charder av något slag. jag var iaf en krokodil om det inte syns ;)


jag och malin
midsommar
 

en outfitsbild på min midsommar outfit.


- slut. pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0