gamla bilder - jag och fribban, a1 och a2


på cozmoz (ett disco)


vid maserhallen men vad vi gör där vet jag inte


skrattanfall


tror vi bestämde oss för att klä oss till fjortisar och ta massa kort


en cykeltur


var och badade i långsjön


bäste vän på den tiden


hemma hos fribban innan salut festivalen




 vid kvarnsvedens idrottarena med skolan


min födelsedag, fribban bakade en menskaka (kladd-) till mig.
fribbans pappa tyckte vi alltid bakade kladdkaka när vi hade mens så den fick heta menskaka.


innan party på min födelsedag


en kväll på mcdonalds efter salut festivalen (?)


i skolan


i leksandsommarland
kommer ihåg att vi la en lapp med våra msn adresser i en killes sko för vi tyckte han var snygg. han addade oss också! haha



fest hos sarah innan vi skulle flytta till stockholm,
 bla. sarah hon som hade festen men även jag och fribban


peace and love


alla i skolan fick turas om att stå i skolans kiosk över en dag. denna dag var våran dag i kiosken.

pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0