black and green eyes

ska precis sticka iväg på träning. men lägger upp detta inlägg som jag faktiskt skrev igår!

precis när jag hade börjat skaffa linser (eftersom jag faktiskt ser dåligt) så provade jag alla möjliga färger på linserna. gröna, svarta, bruna.... tror jag hade sex olika färger från början, kommer inte ihåg alla. men tillslut fastnade jag för bruna, som jag än har idag ungefär 4 år senare (?). har från början blå ögon som jag tycker är jätte fint men jag tycker att jag ser mycket bättre ut i bruna ändå.

tog inte många bilder när jag hade de olika linserna men här är två. svarta och gröna!


här har jag svarta linser, rätt coolt


här lånade fribban mina gröna linser



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0