30-31

igår var det fullt upp. dagen började vid halv sju då jag gick upp för att åka till skogås. väl där var det badminton hela dagen! jag vann två matcher och det är jag nöjd över. även om det säger att vinna inte är det viktigaste så behöver man vinna någon match då och då.

direkt efter sista matchen tog jag och mixo bilen hem till henne där vi gjorde oss klara inför kvällen. sen åkte vi hem till felicia där det blev förkrök innan kvällens utgång i staden. en trevlig kväll!

idag gick jag upp vid åtta för att bege mig mot hallen för att vara domare i några matcher. det var nämligen täby internationella för knattarna. nu är jag hemma och bara tar det lugnt. ikväll ska jag hem till frida där det blir middag med tjejerna. pussss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0