NEJ!

fan, jag gick in och kollade igen på klart.se och nu ska det bli regn på studenten! fan vad det ändrar sig. jag vill inte.



ska strax röra mig in mot stan och kolla på rodden. det blir nog en mysig dag! pusss


säg vad du vill
Postat av: Ulrika

Det är en vecka kvar - det hinner ändra sig igen!!

2010-05-27 @ 12:56:47
Postat av: frida

Klacken, haka inte upp dig på vädret!! Den där dagen kommer va så JÄVLA bra i vilket fall som helst. och visst att vädret underlättar det på mottangning o det blir i regel mindre kallt o grått o (vad man annars tycker är) trist. jag är GALET väderberoende, och vi hade nog den största oturen genom åren och fick 8 grader o regn på studenten. men det struntade man FULLSTÄNDIGT i :D Håll tummarna för bra väder o strunta i klart. se :D <3 <3

2010-05-27 @ 14:59:53
URL: http://breakit.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0