28

blev en sen men mycket rolig kväll på ball breaker igår! det var lite sorgligt också. först körde vi bilbana, jätte roligt och där får alla fram sina vinnarskalar! gud ja, man slåss nästan och svetten rinner. men det är kul! sen åt vi en jätte god mat, blev hamburgare men det är så mycket godare på ett sånt där ställe. sen höll några tal, fick presenter och pratade gamla minnen som hänt under åren. jag tycker om rig, de har man fina minnen med. kommer bilder och en video på larrys tal.

idag var det träning nollsju.trettio och det var först spel och bolancharna körde över i mixed, sen blev det fys som var riktigt jobbig. sen åkte jag och lunk till skolan och lämnade tillbaka böcker, rensade vår sida på datorn och sen gick vi och solade.

nu är jag hemma och vilar. är jätte trött! senare ikväll hämtar nog mixo upp mig och vi åker till henne och äter middag och sedan dyker lunkan upp och vi kör en mys/film kväll! puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0