25

jag hade en lektion idag som var på femtio minuter. sen åkte jag och amanda och fixade en sak till på torsdag. sen åkte vi hem till henne och började städa och sånt för studenten nästa vecka. vi ska ju vara där och ha champange frukost och sedan mottagning! sen har jag också hunnit med att sola, jag blev röd. men jag är känslig för jag har inte solat på hur länge som helst, åtta månader kanske? :o dags att börja nu!

sen gick jag hem och då var det ström avbrott så jag fick knacka på grannen eftersom jag inte har någon koll på sånt dära, han hjälpte mig och efter något om funkade det igen. sen fick jag ångest för att det är så stökigt här hemme så var tvungen att städa, blev toaletten och "köket". ska ta resten senare!

ska fixa lite käk nu! puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0