helgen - kortfattat

lördagen tillbringades först i badminton hall och sedan blev det utgång på kvällen. kvällen var lyckad! jag var inte alls taggad från början kanske  därför den blev bättre än förväntat.

i söndags steg jag upp tidigt, (sanna ringde och väckte mig typ 8) men det var lika bra. jag åkte även då till badminton hallen, de var en badminton tävling därför jag var där. sedan for jag och sanna även förbi kupolen för att inhandla lite saker till skivan på tisdag.

jag är förövrigt ledig idag så jag stannade en dag extra i borlänge. en lång helg vill säga. jag ska vid 6 åka tåg ner igen. men imorgon kommer sanna, mamma och mormor ner till stockholm för att gå på min studentskiva. det ska bli kul! puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0