4

igår så knäckte jag ryggen hos en kiropraktor. var öm i hela kroppen igår eftersom det var en hel del som behövdes rättas till. hoppas det blir bra nu bara. eftersom det var så mycket så kunde jag behöva gå tillbaka en gång till. men vi får se!

efter det åkte jag och mamma till momor. vi åt lunch och tog det lugnt. sedan åkte vi till stan och gjorde några ärenden. men det gick fort och sedan åkte vi hem till skogen. under kvällen tog vi bara det lugnt eftersom man var öm i hela kroppen, somnade även en stund.

jag beställd även hem en skinnjacka från nelly! om jag har tur kommer den imorgon men förmodligen gör den inte det. (den på bilden nedan)




idag blir det lugnt. mormor kom hit imose också. vi får se hur dagen blir. puss


säg vad du vill
Postat av: Anonym

SNYGG!

2010-03-04 @ 17:30:31
URL: http://frankuy.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0