12

imorse fick jag hämtning av jenny. vi skulle bara till hallen men eftersom hon fick körkort för någon dag sen hämtade hon upp mig! grattis till körkort gumman!

idag åkte jag hem till borlänge. mamma hämtade upp mig vid två! då åkte vi till kupolen och jag hittade en underbar student klänning som fick följa med hem! nu sitter jag uppe hos mamma och håkan i skogen. gissa vad vi gör? vin, vindruvor och nötter. haha, känner mig lite som blondinbella! men mysigt att vara med mamma.

imorgon ska jag åka ner till pappa och ulrika igen. ska nog förbi hallen en stund och kolla, det är tävling där. men sen får vi se hur kvällen slutar. har inte bestämt mig om jag vill gå ut eller om det blir en hemma kväll. jag vill se melodifestivalen ju! vi får se som sagt. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0