my day

min "sjukhet" blev bättre med dagen. tur det! jag och sanna tog en sväng på kupolen och flera hundralappar försvann snabbt ur plånboken, konstigt.. fick i alla fall med mig en del hem, tur det. köpte en underbar ring på gina, en jeanskorta från åhlens, en kavaj från h&m, ett linne från h&m, solpuder och lite smått. sen skulle sanna luncha med en vän och jag tog en promenad hemåt.

hemma gjorde pappa mat åt mig sen gick jag ut för att sola, men såklart försvann solen bakom molnen idag med. tråkigt, jag ska tydligen inte bli brun. sen kom "resten" av familjen hem.

senare kom mamma hem och vi begav oss till maxi för att trängas med allt folk. det gick bra! sen åkte vi hem till skogen och tog en snabbvända ner till lager och jag fick med mig två cykelbyxor och en långklänning. jag som inte skulle shoppa så mycket i sommar, men det sket sig redan första dagen med lönen.

nu ska vi grilla och mysa! imorgon beger jag mig mot leksand för att vara med frankuy och ida som är i idas sommarstuga. det kommer blir perfekt. pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0