natti

jag är hemma från jobbet nu, slutade vid elva. har varit en lång kväll, har varit jätte trött sen gårdagen. idag runt ett när sanna hämtade mig till träningen så kom jag på (när vi var framme vid friskis) att jag glömt jobbarskorna, så vi åker hem och hämtar dem och åker tillbaka. när vi kliver ur bilen vid friskis kommer jag på att matlådan ligger hemma. men vi åkte aldrig hem och hämtade den för vi skulle inte hinna träna och pappa var snäll att skjutsa dit den. tack! jag trodde dagen skulle bli ett helvete, var en så stressig dag och jag klarar nog inte av det så bra. men det gick bra på jobbet som tur var.

imorgon ska jag upp tidigt för att ha körlektion. så jag borde ligga i sängen och sova redan men man blir ändå pigg på ett vis av att jobba så man inte kan sova direkt. ska göra mig klar åtminstonde, men tänkte bara skriva lite kort. love!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0