mensvärk är inte roligt



jag åkte till matchen och mötte upp mamma, håkan, sanna och kristofer. mycket spännande match men jag hade en sådan fruktansvärd mensvärk hela tiden så att jag trodde att jag skulle dö! haha, nästan alla fall. jag åkte hem och la mig i soffan med värmekudde och det blev mycket bättre efter en stund. men magen spökar lite fortfarande. tänkte gå och lägga mig och hoppas det är borta tills imorgon!

imorgon blir det kanske träning om jag orkar mig upp och träna klockan åtta och om min mensvärk är borta. sen har jag inte mycket planer för dagen men senare mot kvällen ska vi förbi och fira malin (kusin) som fyllt tjugo och sedan ska vi, jag mamma sanna,  ut och äta och kolla bio. mysigt! pusss

 


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0