london - i bilder från torsdag och fredag


packningen i bilen


efter landning i london. sanna


mitt sällskap! hihi

i taxin påväg till hotellet. ganska äcklig efter flygresan


den underbara pasta carbonara


prommenad på kvällen. jag pappa ulrika


sanna pappa ulrika


sanna och jag


en snygg bil (dålig bild)


på oxford street på fredagen. pappa sanna ulrika


ska precis äta fish and chips! sanna ulrika jag


pappa ulrika jag


turister! brevlåda. sanna och jag


telefon kiosk (?) jag


ulrika och sanna med london eye i bakgrunden. vi åkte aldrig upp där eftersom kön var extremt lång.


byte av skor


snygg syster på bro


bigben


jag och syster med en öl. slitna efter en dag med shopping


jag ulrika


pappa fick sin efterlängtade öl!



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0