godnatt


bjuder på en bild från imorse!

nu ska jag ta och sova. brukar alltid bli alldeles för sent och sen ska jag alltid upp tidigt dagen därpå. imorgon blir det uppgång vid halv åtta. ska och träna på friskis med syster, vi ska nog löpa på bandet ett tag!

ska efter det ha min allra första körlektion. nervöst! känns konstigt att börja med körkortet (även om de flesta i min ålder redan har ett) så känns jag alldeles för liten. men vi får se hur det går! det är ju bara början. har ju knappt kört någonting alls. men kan vara bra att ta en lektion och se vad som behövs tränas på och om jag gör rätt.

nu lockar sängen och boken "bree tanners andra liv" av stephanie meyer! pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0