fred o kärlek

är det hela veckan och jag har underbara lunk här och imorgon kommer frida hit. en grym vecka väntar, som redan börjat bra. det negativa med veckan är att jag jobbar, dessvärre lite tråkigt men jag överlever eftersom pengarna rullar in.

igår hade vi först inga planer på att dra till campet men det ändrades fort. först började vi med att åka till hallen för att spela innebandy, sen drog vi hem, gjorde oss klara och började förkröka. kvällen var lyckad och vi var hemma runt 03, bra så eftersom jag skulle jobba idag. fick även efterlängtad langos på campet, underbart! som jag längtat.

idag vaknar jag av att ica ringer och säger att jag inte behöver jobba för att de hade knappt något att göra. klart jag inte jobbade! istället blev det en sväng till kupolen och sen till masenbadet för att ta ett premiärdopp. rätt varmt mot förväntan. nu är jag hemma och ska nog sova ett tag, ska orka med denna kväll också. puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0