3

IMORGON DÅ GÄLLER DET! DÅ KÖR VI! VI HOPPAS PÅ EN UNDERBAR DAG!

idag så åkte jag till lunk väldigt tidigt och vi började fixa ordning massa saker tills imorgon. sen vid tretton var det dags att röra sig mot tibble gymnasium där min kära vän mikaela jäntti tog studenten! grattis! vi har åkt flak och blivit nedränkta i öl, underbart! nu är jag hemma efter att ha duschat av mig all öl och blir strax upphämtad av lunk, mer saker att göra idag. sen blir det att hämta upp maja. så vi lär inte höras något mera idag och inte imorgon heller. för imorgon är det MIN dag! love klack


precis efter flaket, håret är stelt av all öl! äckligt. hihi

säg vad du vill
Postat av: sanna

åå fy :P nu får jag ont i magen :P måste försöka hålla mig undan ölen verkligen, haha :P ses imorgon syster, då tar du studenten :D

2010-06-03 @ 18:16:56
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0