21

vaknade precis och  såg att jag fått sms av sannna och fick lite smått panik eftersom klockan var tolv och vi ska träna vid ett. jag tycker alltid det är skönt att gå upp och ta det lugnt ett tag, speciellt nu när jag jobbar efteråt. hann heller inte känna efter ordentligt men när jag gick upp kände jag att halsen var ännu värre än igår. jag som ville löpa på gymmet, får se om jag gör det i alla fall, hihi. det värsta med att ha ont i halsen är jobbet ikväll, det är ju kallt på min avdelning (som ett kylskåp om man vill jämföra) och när man är där åtta timmar blir det nog inte mycket bättre.

men nu ska jag käka upp frukosten och sen börja packa och bege mig mot friskis! pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0