1

har jobbat på söndag kväll och måndag kväll därpå ingen uppdatering. har varit trött och inte haft mycket att skriva om. men imorse åkte jag tillbaka till stockholm för att gå på min sista lektion för gymnaise tiden. sen åkte jag och lunk och fixade student presenter, öl till flaket och massa vanlig dricka till mottagningen. sen åkte jag hem till mig och väntade på att jenny skulle komma, vi skulle fixa håret, skulle bleka det och täcka utväxten till studenten. nu är håret slitet men ser ändå fräschar ut pga. av färgen. blev väldigt ljust, vet inte om det blev för mycket men det är nog bara ovant i början. jag har också hunnit med att sola solarium. nu sitter jag bara och kolla på ulgly betty, ikväll det är tv kväll! ska väl under tv tittandet också hinna med att packa.


mycket blond igen alltså, bara förtilfället tror jag. orkar inte med någon extrem utväxt. min förra färg jag hade på håret var ganska lik min ursprungliga så utväxten syntes inte mycket fören den var riktigt lång.

imorgon blir det vollyboll med rig, sen snabbt göra sig iordning för att åka till friebergs student utspring i åkersberga, sen snabbt hem och göra mig yttligare klar för gubbskivan! fullt upp alltså. puss


säg vad du vill
Postat av: Sanna

det såg ut att bli väldigt fint iaf :)

2010-06-01 @ 21:33:35
URL: http://sanniezannie.blogg.se/
Postat av: ulrika

Tycker håret ser snyggt och sommarfräscht ut!! :) Blir nog jättebra! Njut nu av veckan!!

2010-06-01 @ 22:52:56

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0