7

goddag! jobbade även idag från 07-15.30, det gick bra och fort. men skönt att vara ledig imorgon ändå! det är så mycket bättre. efter jobbet åkte jag och sanna till gymmet och körde en stund. väl hemma tog jag och pappa en sväng med bilen, jag har körlektion imorgon men har inte kört något på nästan två veckor så var dags. nu sitter jag här och väntar på träningen som börjar 19, BADMINTON ju! riktigt kul ska det bli.

ikväll åker jag och sanna upp till mamma efter träning och myser lite när vi är lediga. även se på vm matchen. jag vet inte vilka jag hejar på, jag har inte bestämt mig ännu, spelar ingen stor roll eftersom jag hejade på uruguay. nej nu ska jag packa. pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0