6

blev ingen uppdatering som jag sa. jag började jobba och jag blev alldeles för trött för att orka göra någonting. jag är verkligen ingen morgon människa. jag kör heldre kvällspasset! men tiden går fort på jobbet, det är bara när man kommer hem och sätter sig framför tvn man somnar av.

idag efter jobbet åkte jag och sanna hem och klädde på oss springkläder för att ta en löprunda runt älven. det gick bra! nu måste vi bara fortsätta med träningen. imorgon blir det gym och badminton. kul med badminton för det var länge sedan.

efter löprundan duschade jag och sen åkte vi upp till ulrikas föräldrars stuga och hämtade elsa. ulrika och lovika (hunden) tog även ett dopp. jag frös sedan min dusch så jag stod över. sedan åkte vi hem och sen dess har jag kollat på fotbolls vm, jag hoppades verkligen att uruguay skulle vinna, men icke. jag somnade även av en stund framför tvn så tänkte att det var bäst att gå och lägga sig nu.

jag kommer aldrig hinna och orka lägga upp bilder från p&l här, men det finns på facebook och ALLA kan gå in och kolla på dem även om man inte har facebook. gå bara in här!

här bjuds det på en bild på mig och lunk!
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0