20

sanna kom hit igår natt och delade säng med mig. vet du syster? du är underbar! jag älskar dig och jag kommer alltid finnas här, även om avstånd snart kommer öka med 25 mil. du är min andra halva så du blir inte av med mig så lätt.

det blev inte mycket sömn men vi lyckades ta oss upp och åka till jobbet vid sju. vi skrev upp oss på komp listan (alltså gå hem tidigare). vi låg hur mycket plus som helst och vi fick gå hem redan vid halv ett. mycket skönt, kändes som det var behövligt.

nu sitter jag här hemma själv framför datorn. pappa och elsa sover. ulrika och sanna har åkt iväg och skulle kolla någonstans. men det är skönt att bara vara ensam ibland, det behöver man. pusss

säg vad du vill
Postat av: sanna

och du är min andra halva <3 utan dig skulle jag inte klara mig syster <3

2010-07-20 @ 17:55:11
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0