13



har jobbat dessa dagar som varit. men idag är jag ledig vilket är mycket skönt! fick även gå hem två och en halv timme tidigare igår som, var pricken över iett. men imorgon blir det jobb igen till fredag för att sen ha en ledig helg framför mig! underbart.

jag och sanna tar hand om pappas och ulrikas hus när de är borta på semester, eller rättare sagt så är vi hundvakt. det är mysigt att ta hand om ett eget hus, men det är mycket att göra. men nyttigt att lära sig! jag har alltid velat bo i lägenhet (kan för jag aldrig gjort det fören nu de senaste åren/året) men nu vill jag bo i hus. så mycket mysigare på sommaren speciellt, sen behöver man inte vara rädd för att störa en granne eller så.

måste även gratta amanda lundqvist som fylle 19 år i söndags, grattis gumman!

idag har jag varit nere på stan och klippt mig, jag skämdes för att gå dit eftersom det var så slitet och det påpekas även. nu är det MYCKET kortare men MYCKET fräschare! nu ska jag ta det lugnt fram till klockan två eller något senare för att sen röra mig till körskolan. ska på en teorilektion och plugga lite själv där. pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0