10


en bild från p&l (med webcam). jag saknar mina underbara flickor i stockholm!!

dagen började med jobb från 07-15. tiden bara försvinner!! efter det var det dags för brage match och vet ni? DE VANN! mycket duktiga. brage matcher är speciella, jag älskar att gå dit.

efter matchen åkte vi hem och myste ut i trädgården hela familjen (pappas sida). vi satt där ett bra tag tills vi bestämde att köpa pizza till middag, blev en kebab med bröd för mig. och nu sitter vi bara här och kolla på matchen, jag hoppas verkligen uruguay vinner! vore mycket roligt.

imorgon blir det en LÅNG sovmorgon för att sedan gå upp och springa runt älven. jag måste iväg även om hälsenorna värker satan, inte bortförklaringar nu även om jag önskade. jag hatar att springa, men jag behöver det. sen blir det att jobba kväll, slutar runt 00 tror jag.


säg vad du vill
Postat av: frida

Du är saknad av stockholmstjejerna OCKSÅ :)

2010-07-11 @ 11:20:41
URL: http://breakit.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0