www.badmintonfreak.com

sitter och kollar på badminton på youtube eller egentligen på www.badmintonfreak.com som har massa youtube klipp på badminton spelare! haha. i alla fall så jag sitter och kollar på lin dan eftersom han är vänsterhänt precis som jag och  även för att han är bäst. han är även så äckligt snabb. jag förstår inte.

kolla in från 6:15 (typ) när han kastar sig efter jan jorgensens smash. grymt säger jag bara.


säg vad du vill
Postat av: sanna

shit han var inte lite snabb :P nu får vi också se till att bli sådär snabba;) hehe :P känns som att det kommer bli en mysig helg, gym, fotboll o kalas :) <3

2010-01-26 @ 10:21:58
URL: http://sanniezannie.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej!

Titta på dom här, vänsterhänta kinesiskor Jiang Yanjiao vs Wang Xin. Kram Pappa

2010-01-26 @ 12:35:23

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0