29

tänkte bara kasta in ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig!

imorse blev det uppstigning tidigt eftersom mamma och de skulle åka till thailand. så nu sitter det på planet till thailand och har ungefär två timmar kvar tills värmen! jag måste ju erkänna att jag bara är en aning avundsjuk, bara en aning. hahaha..

idag har jag varit hos tandregleringen och fixat med tandställningen. sedan åkte jag, elsa och ulrika in till centrum i falun och tog en fika, sen hann vi även med några affärer. efter det for vi hem och då hade sanna hunnit komma. efter lunch och så åkte vi hem till henne en snabbis för att sedan åka vidare till kupolen. hittade lite smått, bland annat en mascara! kände mig tvungen att köpa en nu eftersom jag sagt sen i november att jag behöver en ny. sedan åkte vi vidare till maserhallen för att kolla forssacupen, det är en fotbollscup. eftersom man själv varit aktiv så är det kul att kolla! sen ikväll har jag bara myst framför tvn med pappa och även sanna och elsa en stund. jag orkar inte göra så mycket mera eftersom min hals och näsa gör fruktansvärt ont! hoppas det försvinner snart.

godnatt!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0