26

ligger och kollar på paradise. det är bara sjukt, varför är andreas tillbaka och varför fick han träffa catja idag? hur det än är så kan jag inte sluta kolla.

idag har jag tränat två pass badminton, det har faktiskt gått bra. i alla fall sista passet gick jättebra! jag har även varit i skolan och haft två lektioner, rätt ovärt faktiskt. sedan har jag bara legat hemma och myst med one tree hill! jag har inte så mycket kvar, har bara ett avsnitt kvar på säsong fem så då är det bara en säsong kvar!

imorgon är det resursdag och vi ska jobba med projektarbete! idag var min sista dag i skolan för denna vecka. imorgon "ledig" men jobb med projekt som sagt, sen torsdag friluftsdag i romme och fredag hemma i borlänge med family! love!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0