17

jag har inte uppdaterat i helgen eftersom jag har haft fullt upp. det är lite jobbigt just nu så jag kanske inte kommer skriva lika mycket.

i fredags åkte jag och frankuy till borlänge, mamma hämtade oss vi stationen och vi åkte till kupolen där jag hittade en klänning och lite billiga underkäder på rea! tack mamma. sen for vi hem till pappa och åt och lekte med elsa. på kvällen checkade vi snabba cash som var mycket sevärd förutom några otäcka scener.

i lördags var det tävling i borlänge, mitt spel ville sig inte och jag spelade skit rent ut sagt. förutom dubbeln som fungerade rätt ok! i lördags kväll var jag bara hemma med familjen, jag hade ingen lust för något annat. och i söndag begav jag mig mot hallen för att sitta linjedomare för finalerna och semifinalerna, men var bara där en snabbis eftersom jag senare skulle åka tåg hem till stockholm. och nu ligger jag här i sängen i stockholm och är allmänt trött och kollar på one tree hill! puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0