05

seg dag. jag kom hem till pappa runt två idag och då var det dags för plugg. och nu sitter jag här och kommer inprincip ingen vart. ulrika har precis hjälpt mig men hon skulle göra sig iordning nu så jag måste fixa det själv. tur att jag har hela kvällen på mig. ska vara barnvakt ikväll för ulrika och pappa ska på bal!

måste även iväg och klippa mig någon dag. shit håret är grymt slitet. om jag orkar kanske jag drar ner på stan imorgon och försöker hitta någon. både mamma och sanna har varit hos en frisör nyligen som tydligen ska vara as bra. kanske ska åka dit en sväng imorgon om jag hinner vill säga.

jag förstår mig verkligen inte på en del folk. och från och med nu tänker jag inte lägga ner energi på dem heller. blir ledsen och irriterad. men vad gör man?

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0