03

hej. jag är vaken nu pga av att det hockey, jvm. det är semi mellan sverige och usa. jag har blivit en extrem hockey nörd på sista tiden. jag är fan upp fyra på morgonen för att "bara" kolla på hockey. det är bara så himla kul att kolla när det går så bra. synd nog går det inte lika bra nu. men vi kommer igen.

men i lördags blev det som sagt utgång med frieberg och även jessica, madde och några fler människor, kul att träffa "gamla" människor. det var en helt okej utgång och jag hade kul även om det var ganska lite folk. jag kom inte i säng fören halv fyra denna natt och innebär 2,5 timmars sömn innan jag skulle upp och åka till stockholm. skapligt trött var jag då.

idag (söndag) var jag och ulrika i stockholm på hundutställning med vår hund irma. det var jätte kul och jag fick tom. gå in i ringen och gå med irma när det var avelsgrupp utställning (tror jag det hette). ni alla förstår säkert inte vad jag pratar om men men. det gick även bra för irma, hon kom tvåa. hon förlorade bara mot sin syster men fick heders pris (bra kvalité på hunden).


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0