9

vilken dag. dagen har bestått av träningar och plugg! jag har alltså ingen skola dessa två dagar men jag har sjukt mycket plugg att göra ändå. projektarbete ska vara inne på fredag! och har även två andra grejer som ska in imorgon. det ska bli skönt när allt är klart, speciellt projektarbetet.

nu har jag kommit hem från att ha kollat på elitserien, täby vann och är därmed vidare till final! kul! nu ska jag egentligen plugga. plugga det sista för idag för att sen sova!

men frågan är hur jag ska kunna sova? "de" som bor ovanför mig spelar sjukt hög musik. man kan väl åtminstonde ha lagom volym. men icke, här ska det spelas på högsta! tur för dem att de spelar håkan hellström. ett litet plus i kanten där även om jag önskade att de kunde stänga av så jag kan koncentrera mig på plugget och framför allt för min nattsömn! ni kanske tycker jag är känslig som klagar över detta och tänker att jag brukar väl också låta ibland. men nu är faktiskt så att de ovanför inte låter ibland, utan jämt. jag gör dem jämt. antingen så dammsugar de mitt i natten eller typ hoppar på golvet. jag blir tokig. någon måtta får det vara. skulle egentligen bara vilja gå upp och be honom vara tyst. men så snäll som jag är låter jag bli!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0