8

jag är nog världens sämsta på att plugga. jag orkar verkligen inte ta tag i plugget nu fast jag borde. fast i och försig så har jag pluggat seriöst hela dagen! jag pluggade på tågresan ner i nästan två timmar. när jag kommer hem till jenny vid ett pluggar vi ändå fram till fem med projektarbete. sen bestämmer jag mig yttligare för att plugga med religionen efter det. och det sjuka är att jag fortfarande har så sjukt mycket kvar att göra.. jag orkar seriöst inte. jag vill ha sängen.. ge mig!!

läste precis ett jätte fint blogg inlägg om jackie ferm. det borde verkligen läsas och när man läser den beundrar man jackie jätte mycket. läs här

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0