7

vad dåligt med uppdatering men det har varit mycket. som sagt var jag i varberg i helgen och spelade senior sm. jag spelade bra och jag är nöjd. mest nog över singeln eftersom jag märker att jag utvecklas eftersom jag kommer närmare och närmare henne varje gång! hoppas att spelet håller i sig till nästa helg då det är u19 sm i uppsala.

kom hem till borlänge idag runt tre. blir kvar här tills imorgon för ska och fixa med tandställningen imorgon innan jag åker ner till stockholm igen. vi har resursdagar i skolan men vi ska jobba på projektarbete eftersom allt ska vara klart på fredag. har rätt mycket plugg att göra denna vecka. har även en hemtenta i religion som knappt börjats med. sen även ett föredrag på samhällskunskapen om något jag inte riktigt har koll på.

jag har även sagt upp mig från jobbet jag fick förut, jag var på utbildning förra veckan och insåg att det verkligen inte var min grej. förhoppningsvis kommer det flera chanser på andra håll!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0