21.44

jag gick som sagt och tränade efter jag sist skrev. jag och ali körde som vanligt massa finter, han tycker jag ska bli bra på det eftersom det är en bra fördel att ha som tjej?! kanske. vi kör i alla fall på det, jag har lärt mig massa saker men jag måste nog bli lite bättre in jag kan lura dom riktigt. så det är bara att träna!

efter det gick jag hem för att tvätta. jag hade massa badminton kläder eftersom jag inte hann tvätta förra veckan! det är alltid så skönt när man tvättat klart och all tvätt ligger fint i gaderoben. jag har även packat och gjort videoanalysen till imorgon. jag borde fixa religionen ikväll också men jag tror inte jag orkar. jag funderar på att skjuta upp det till tågresan imorgon.

sitter just nu och kollar på staffeten för herrar! jävla northug (något liknande), jag gillar inte honom alls. han är elak mot våra duktiga svenskar. just nu ligger sverige 1:a och northug 4:a men han tar bara in mer och mera...

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0