2

sitter i skolan, vi har slutat men träningen börjar inte fören klockan två. jag och jenny har suttit med svenskan och försökt skriva klart uppsatsen jag pratade om igår. den skulle tydligen inte vara inne idag utan någon dag denna vecka. fast lika bra att försöka göra klart den nu!

ikväll ska jag till kista för att kolla elitserien. det är semifinal, det är mellan täby och kista. blir nog rätt tufft! vi hörs. puss

tisdag: skola, träning, elitserien
onsdag: skola, gym, träning, utbildning med jobbet
torsdag: skola, träning och borlänge
fredag: från borlänge beger jag mot varberg för att spela senior sm!

säg vad du vill
Postat av: sanna

fick du jobbet? :D

2010-02-02 @ 13:56:05
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0