18

hade som sagt redovisning av projektarbete idag. det gick bra! så jävla skönt att det är över bara. nu ska det bara skrivas en individuell utvärdering, sen är jag done.

jag är just nu i borlänge. ulrika och elsa hämtade mig från tåget eftersom pappa är bortrest. har lekt med elsa under kvällen! mycket roligt. har kollat på vampire diaries idag också, jag älskar verkligen det programmet. det är så amandanan style! hahaha. var bara tvungen.

mamma kom även förbi en snabbis och sa hej! var kul och träffa henne även om det bara blev en kort stund. jag åker ju som sagt till sundsvall imorgon för att spela serien. såg precis att det skulle bli världens snö kaos uppåt så jag hoppas vi kommer fram imorgon! nu ska jag invänta pappa som borde komma hem inom kort. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0