1

har precis tvättat klart. jag har städat lite idag, bla toan. hann inte mer, men ska göra mer när jag får tid! ska försöka storstäda hela lägenheten, från topp till tå.

idag har jag också varit i skolan och sedan varit på banken. mamma ringde idag också! skönt att prata med henne, jag är van att prata med henne flera gånger om dagen sen blir det inte på flera dagar. jag är så avundsjuk eftersom de har 35 grader i skuggan i thailand. skulle sitta bra nu!  

ska kolla på paradise sen ska jag sova! eller måste plugga lite också. har en uppsats som ska vara inne imorgon och har knappt börjat. men det går nog fort, ska skriva lite om en film som vi sett på lektionstid.puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0