Om året 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, studentskivor, tog körkort, åkte till london med "familjen", bytte badminton klubb, spelat i elitserien och högskoleprov. Gjorde ganska många nya saker, men här är några!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kommer inte på att jag hade några... Ska fixa några för iår!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej det tackar jag för.  

5. Vilka länder besökte du? 
England, Italien

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? 
Resor (solresor - jag saknar solen)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
4 juni - dagen jag tog studenten. allt med denna dag var perfekt! låter konstigt men gud vad dagen var bra och jag skulle vilja göra om den tusen gånger om.  

10-13 juni - även London resa kommer jag alltid minnas, så mycket upplevelser (ex. när vi såg engelska landslaget spela en match på en bar, underbar stämning). Tack Pappa och Ulrika för den resan!

8. Vad var din största framgång 2010? 
Tror det får bli badmintonen, har gått bra nu på slutet.

9. Största misstaget? 
Gör jag misstag?! Nej jag kommer inte på något (påminn mig). Eller jo, min "snefylla" när Sanna var här, ledsen syster!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Bara förkylning tror jag (hur ska man kunna komma ihåg det)

11. Bästa köpet?
 
Möjligen något klädesplagg

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Hyran till lägenheten

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Studenten

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
 
Stromae - Alors on danse och Yolanda be cool & Dcup - We no speak americano

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag! Eller det började sådär men allt har varit jätte bra efter det.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
 
Hittat på mera saker med vännerna, resor eller något. Eftersom det var mycket jobb under sommaren (heltid) och sedan mycket badmintonen på hösten blev det inget av.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Suttit hemma

18. Hur tillbringade du julen?
Med min fina familj hos både mamma och pappa

19. Blev du kär i år?
Nej, det blev jag inte.

20. Favoritprogram på TV? 
Vampire Diaries

21. Bästa boken du läste i år?
 
Sofi Fahrmans böcker

22. Största musikaliska upptäckten?
 
Jag vet inte..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar & Presentkort och det fick jag.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
Umgicks med mina vänner, med tårta och annat gott! 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Resor förmodligen, :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Modern (vanlig) men ändå bekväm. (eller vad menas?)

29. Vad fick dig att må bra? 
Mina vänner och familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Ian Somerhalder (Vampire Diaries)

31. Vem saknade du? 
Farmor

32. De bästa nya människorna du träffade? 
Jag skaffa nog inga riktigt nära "nya" vänner, men jag träffade fina människor som Karolina, Emma m.m.


säg vad du vill
Postat av: Sanna

gör inget alls älskade syster, älskar dig <3 allt slutade bra :)

2011-01-02 @ 22:39:16
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0