borlänge

imorgon åker jag till borlänge efter träningen. jag ska hem och jobba lite, blir jobb fredag lördag och söndag. hoppas jag orkar med det! jag tycker det ska bli jobbigt att jobba tre dagar på en månad medan jag i sommar jobbade heltid där, en period jobbade jag tio av elva dagar. det handlar nog bara vad man ställer in sig på, om man ställer in sig på att jobba en dag är det jobbigt också. men det är ett jätte bra jobb och jag är glad att jag har det!  

eftersom jag åker efter träningen är jag hemma redan vid två och får en hel dag med mami! vi ska nog strosa runt på kupolen och sånt. pusss

säg vad du vill
Postat av: ulrika

Å köpa ursnygga stövlar!!

2010-12-09 @ 21:12:37

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0